۴ پاسخ

اگر خیلی مجبورید بایستید کمربند بارداری بگیرید یه مدل داره روی شونه میوفته .من اینو دارم ولی کمرش خیلی بلنده نشستن باهاش سخته.بدون بند روی شونه هم حس میکنم هیچ کاری نمیکنه

تصویر

منم اینجوری ام ، یه ربع سرپا باشم باید نیم ساعتم دراز بکشم .
باید استراحت کنی اگه دردش رفت خطرناک نیست . ولی احتمال اینکه دهانه رحمت مثه من باز میشه زیاده . سعی کن سرپا نمونی

خوب نباید زیاد وایسی بخاطر فشار بچه اس به رحم کار‌مبکنی یا بشبن رو‌ صندلی یا هر‌۲۰ دقیقه بینش استراحت کن

طول سرویکس ات اوکی هست

سوال های مرتبط