مشکوکه بنظرم
قبلا هممیدان سال ها قبلا
وای سمت این رایگان ها نرو...
منم ی بار گرفتم با کارت ملی خوب بود ولی تو این شرایط جنگی بیارن ممکنه خطر داشته باشه
به چه درد میخوره دوسه تا سیمکارت آدم داشته باشه. عجیبه
قبلا هم بوده
قبل جنگم بود، ولی خب ادم وقتی لازم نداره چرا بگیره؟😐
سیمکارت رایگان واسه خط هایی که هست که سوختن
بگیر حداقل اینترنت هاش ارزونتره سیم کارت رایگانا😄
ایستگاه صلواتی سیمکارت راه اندختن؟؟؟
مسجد مگه قدیما فقط توش نماز نمیخوندن؟حالا سیمکارت نذری میدن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.