سپه هنوز خرابه ؟؟؟
#کودک
#پوشک

۵ پاسخ

ارههه

اره دار ندار مون تو سپه بود لعنتی😑😑😑😑

ارع کالا برگ ما هم تو سپه کلا قطعه

دیشب ک شوهرم با سپه از عابربانک برام پول واریز کرد، همراه بانکش کار نمیکرد

اره🙁

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی
مامان ماه من🌙 مامان ماه من🌙 ۲ سالگی