۱۵ پاسخ

رفلاکس پنهان

دقیقا دختر منم از وقتی رفت توی ۳ماهگی اینجوری شد 🥲باید خوابش کنم بهش بدم
میگن بعضیا تا ۶ماهگی همینحوری ان
بعضی خوب میشن زودتر😢😂🤦‍♀️خداکنه بچه هامون‌زودتر خوب بشن

دختر من رفلاکسی بود زیر سینم جیغ میزد شیر نمی‌خورد چون اسیدی میشه برمیگرده تو دهنشون نمیخورن
اول کیدوزول دادم الآنم پپسومید خیلی بهتر شده

راحتم میخوابه

پسر منم بعضی وقتا ک شیر نمیخوره دلش فرنی میخواد برای امتحان یبار درست کن

یکم فرنی بپز

دختر منم همینجوریه

عزیزم ۴ ماهگی جهش رشدی نوزاده اکثر نوزادا همینجوری میشن بعد خودشون برمیگردن به حالت عادی نگران نباش

فولیک اسید برا دختر من جواب داد

هعفففففف دخترم منو خون به جیگر کرده
هی شیر نمیخوره دکتر بردم به قول تو کمی چرت و پرت گفت هر دو ساعت شصتا شیر میخورههههههه

اون همه دکوری رو بردار چه خبره
انگار فروشگاهه

دست رو دلم نزار که خوووونه

یعنی اصلا نمیخوره ؟

اعتصاب کرده حتما درست میشه وقتی که خابه بهش بده

بچه منم اینجور شده خوابش بابد بکنم تو خواب بخوره

سوال های مرتبط