۱۲ پاسخ

برا دختر منم عموش گرفته

وااای منم اینو واسه دخترم گرفتم دقیقا همین رو یه ماه نشده از قیافه افتاد و خراب شد

من ۶ سال پیش خریده بودم فقط برازمستونا استفاده میکردم

چه خوشگله مبارکش باشه

من برای خودمم خریدم تازه

خوبه من دخترم داشت ولی،بعد ی مدت روش کنده میشه. کفش میخوابه درمیاد

منم برای پسرم خرسیشو گرفتم چندماه پیش ۵۰۰

چه گوگولیه😍😍

من حس میکنم پاتوش خیلی گرم میشه و عرق میکنه. فقط قشنگی داره

بچهای من خرگوشش رو دارن 600گرفتم

پسره منم موشیش رو داره باباش از بندر گرفت ۳۵۰ البته چندماه پیش

من برا خودمم می‌خوام بگیرم ولی خیلی گرونه
بیا تاپیکم یه لحظه

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۴ سالگی
مامان ایلی جون مامان ایلی جون ۴ سالگی
مامان جوجه ها🐣🐥 مامان جوجه ها🐣🐥 هفته سی‌وچهارم بارداری