قشنگا کمکم کنیددد
#پوشک#شیرخشک#فرزند پروری

تصویر
۲ پاسخ

پیازو خوب سرخ سرخ کن بعد سیر ریز شده تفت بده بعدم نعنا تفت بده بعدم بادمجون سرخ شده له شده و کشک رقیق شده رو بریز توش یکم آبدار باشه بذار جا بیفته خوب

من بادمجان رو سرخ میکنم بعدش سیر هم سرخ میکنم با یه لیوان اب میزارم باهم کامل بجوشه تا ابش خشک بشه بعد با گوشکوب له میکنم نعنا داغ و پیاز داغ و گردو و کشک میزنم گاهی اوقات عدس هم میزنم خیلی خوشمزه میشه 🥰

سوال های مرتبط

مامان هلیا 🌞 مامان هلیا 🌞 ۷ ماهگی
مامان آراد😍 مامان آراد😍 ۹ ماهگی
مامان شایلین🍓 مامان شایلین🍓 ۶ ماهگی