پیازو خوب سرخ سرخ کن بعد سیر ریز شده تفت بده بعدم نعنا تفت بده بعدم بادمجون سرخ شده له شده و کشک رقیق شده رو بریز توش یکم آبدار باشه بذار جا بیفته خوب
من بادمجان رو سرخ میکنم بعدش سیر هم سرخ میکنم با یه لیوان اب میزارم باهم کامل بجوشه تا ابش خشک بشه بعد با گوشکوب له میکنم نعنا داغ و پیاز داغ و گردو و کشک میزنم گاهی اوقات عدس هم میزنم خیلی خوشمزه میشه 🥰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.