عزیزم فرقی نمیکنه هر چهارساعت دوبرابر وزن بهش بده تب هم از ۳۷/۵ به بالا هست نگران نباش
از همون موقعی ک زدی 4 ساعت ی بار دوبرابر وزنش بده
شما زدید واکسن .ازتجربیاتتون بگید
خوب همون اینارو بده دیگه پارکید هم استامینوفنه
اولین روز کیسه اب سرد بزار
روز دوم کیسه اب گرم
اگ تبش رفت بالا لباساشو کم کن و پاشویش کن میاد پایین
اگ از پاراکید استفاده میکنی روز اول هرچهارساعت و روز دوم هر شیش ساعت
دوبرابر وزنش(اگه مثلا ۵کیلوعه،۱۰قطره)
استامینوفن هر چهار ساعت بده حتی اگه تب نداشت روز اول بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.