۵ پاسخ

من ی وقتا بهش میدم

من میدم عزیزم خیلی راضیم بهش میسازه
ولی دخترم رفلاکس و اینا نداره بعضی وقتا شاید خیلیی کم پنیر کنه از گوشه لپش بیاد

اگه رفلاکس داره شیر های ای ار رو بده
دختر من ببلاک ای ار میخوره بهش میسازه اذیت نمیشه

من میدم بهش . مثلا ۶۰ تا میریزم ۳۰ تا که خورد بلند میکنم اروغ میگیرم بعد ۳۰ تا بعدیو میدم بالا نمیاره دیگه

من دیروز دادم یبارشو بالا اورد یبارشو نیاورد

سوال های مرتبط

مامان رادمهر نیک مهر مامان رادمهر نیک مهر ۱۱ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه قصد بارداری