من ی وقتا بهش میدم
من میدم عزیزم خیلی راضیم بهش میسازه
ولی دخترم رفلاکس و اینا نداره بعضی وقتا شاید خیلیی کم پنیر کنه از گوشه لپش بیاد
اگه رفلاکس داره شیر های ای ار رو بده
دختر من ببلاک ای ار میخوره بهش میسازه اذیت نمیشه
من میدم بهش . مثلا ۶۰ تا میریزم ۳۰ تا که خورد بلند میکنم اروغ میگیرم بعد ۳۰ تا بعدیو میدم بالا نمیاره دیگه
من دیروز دادم یبارشو بالا اورد یبارشو نیاورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.