تپ ظرف در دار ۲۴ ساعت میمونه
سيب زميني ي سم داري مي مونه توليد مي شه نده
پوره سیب زمینی مونده رو آدم بزرگا هم نمیتونن بخورن
زود نیست برا پوره سیب زمینی؟؟
پسرت شیش ماهشه اخه
منم میدم فرداش البته تو ظرف در دار
غذای شب مونده بده بدی بچه بخوره
بله گلم می تونی تو ظرف در دارم بذاری همیشه عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.