۱۰ پاسخ

عزیزم وقتی آب میخوری دست بزار زیر سینه هات ببرشون بالا اینجوری میگن کمتر آب میره تو سینه

کی این خرافاتا رو میگه🫤🫤 خود دکتر میگه در روز ۶ لیوان آب بخورین

اتفاقا باید مایعات بخوری رابیفته

مگه میشه آدم آب نخوره؟؟

جل الخالق

مسخره بازی

ارعهه

🤣🤣🤣🤣🤣🤣عجباا

طنز بود دیگه؟؟

😐😐😐😐😐😐😐

سوال های مرتبط