۵ پاسخ

دقیقا منم همچین مشکلی دارم

من سر دخترم استراحت مطلق بودم سرکلاژ بودم آخرم تو آنومالی دوسانت رحم باز شده بود پساری هم برا گذاشتن حالا سر این یکی بچه از اول سرویکس 34 بوده الانم هیچ تغییری نکرده تازه من همه کار میکنم بچم 20کیلو وزنشه بارها بغلش میکنم ببین تو یه آدم چقدر تفاوت حالا حساب کن دوتا بدن متفاوت

منم بااینکه وزنم زیادنشده خودمم چاق نیستم ولی تایکم راه میرم یایک کاری میکنم خیلی کمردرددارم باورت نمیشه روزی که رفتم آنومالی مردم کمرم کلاگرفته بود تادوروز

بدن با بدن فرق داره منم از هفته های اول بارداری یکم راه برم یا کار میکنم فوری کمرم درد میگیره

همه که مثه هم نیستن عزیز.
باید رعایت کنی والا من پیاده روی گذاشتم کنار.
جفت پایین،طول سرویکس،هماتوم اینا هم تاثیر داره.
بعضی بدنها هم اینجوریه دیگه

سوال های مرتبط