میشه لطفاً جواب بدید. ممنونم میشم
رفلاکس
پوشک
نوزاد

تصویر
۱۰ پاسخ

مگه مدارس تعطیل نیست؟
ولی غیر انتفاعی هاا دارن شهریه کامل و میگیرن ....
سرویس که خوبه نهایت ۲ یا ۳ تومنه،.شهزیه ها بالای ۳۰ میلیون
برای تعطیلی

آره برای خواهرم سرویس شخصی گرفتیم همینو گفت ..گفت چی تعطیل باشه چی نباشه کرایه منو باید بدین پدرمم داره میده

سلام سرویس پسرمن قبول نکرد ماه چند ماه پیش که اختشاشات شد آلودگی هوا بود گفت باید بدید خیلی زور گفت هرچقدر توضیح دادم قبول نکرد آخرم کاملشو گرفت به نظر من درست نیست منم این ماه دیگه سرویس نذاشتم ،حالا این ماهم اوضاع اینطوری شد

من آلودگی ها رو همه رو دادم برای این ماه هم میخوام بگم ۵ روز رو که رفتن حساب کنه بگه بزنم کلش رو نمیدم

به نظرم بدین بهش دم عیدی روش حساب کرده گناه داره

شرایط الودگی چون یه روز درمیون میرفتن مشخص بود کامل دادیم ولی الان ن خودشون گگفتن ندیذ

کار نکرده رو پولشو میگیره؟
نه منطقیه نه عادلانه

واااااا ینی چی مثلااا
ندید اصلا سرویسشو عوض کنین

نه اصلا ندید بهش دختر من پیش دبستانی می‌ره مدیرشون گفته شهریه این ماه رو ندیم چون مدرسه نرفتن.

قبول نمیکردی همون اول

سوال های مرتبط