بچه ها این به ماهم تعلق میگیره؟؟؟

تصویر
۱۸ پاسخ

پیام رو خوب بخونین نوشته تمام مادران

ن عزیزم ب ما تعلق نمیگیره ب مادرانی ک از فررودین ۱۴۰۵ زابمان میکنن

بنظرم برای بچه های 1405

ن عزیزم ب اونا میدن ک سال ۱۴۰۵ باردار باشن یا اونا ک بعد ۴۰۵ متولد میشن

سارا جان خوبی
رفتی دکتر؟؟؟؟جای بخیت اوکی‌بود؟؟؟

نه عزیزم فقط مادرانی ک بچه هاشون از ۴۰۵بدنیا میان

سارا روبیکا گروه نمیای ؟ تعداد کمه همه همین واسه صومعه سراییم

آره دیگه

هرکی سال ۴۰۵ بچه داره بشه به بچه هاشون میگن پژو ۴۰۵ 😂😂😂
ان شاالله به هممون میدن

نوشته تمام مادران

نوشته تمام مادران ایرانی تادوسالگی نوزاد پس به همه تعلق میگیره

ینی وام فرزند آوری دیگه نیست😐

اگه هم بهمون بدن چیزی نمیشه گرفت . فوقش دوتا پوشک

اره واسه بچه های زیر ۲ سال میدن

شانس ماعه دیگه

قبلا میگفتن فقط به متولدین ۴۰۵ به بعد تعلق میگیره ولی انگار الان واس کل بچهای زیر دو ساله

چندین ماه هی دارن میگن ماهی ۲تومن واریز میکنن برا مادران
ولی کوووووو

فک نکنم عزیزم

سوال های مرتبط