نه ضرری نداره
دکتر برا پسرم نوشته صبحا و عصرا هر بار ۳ سی سی
من میدم
دکتر به میراث داد ولی گفت بیشتر از یک ماه نخوره
دکتر ب پسره من داد گفت دوماه میتونی بدی
روزی ۲ونیم سیسی
میگم پیش فعال میکنه بچه رو .تایم محدود بده
دکتر برای دختر من گفت هر چهارماه یک بار یک ماه زینک بده
به وزن و شرایط جسمی بچه فک کنم بستگی داره
سوال منم هست
بعد چه زینکی خوبه که هم برای رشدموهم هشتها
داروخانه بما نداد گفت اگه اسهال باشه بده الکی ندین
اسم زینکی که بچه هاتون میدین چیه
نه ضرر ندارع ولی یه ماه بیشتر نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.