من از۶ماهگی هر روز بدازظهرا رو کدو حلوایی میدم بهش.
خیلیم دوس داره.اذیت نشده اصن
من از ۶ماهگی تقریبا هر روز دارم کدو حلوایی میدم...اصلا اذیت نشده و نفخ نکرده تا حالا...
یکوچولو نبات و اب بهش بده بعدش..اکر اذیته
نه من هفته پیش کدو حلوایی دادم اوکی بودش
سبزیجاتا نفاخن دیگه، باید کم داد ، بعدش روش اب جوشیده ولرم بده بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.