۴ پاسخ

من از۶ماهگی هر روز بدازظهرا رو کدو حلوایی میدم بهش.
خیلیم دوس داره.اذیت نشده اصن

من از ۶ماهگی تقریبا هر روز دارم کدو حلوایی میدم...اصلا اذیت نشده و نفخ نکرده تا حالا...
یکوچولو نبات و اب بهش بده بعدش..اکر اذیته

نه‌ من هفته پیش‌ کدو حلوایی دادم‌ اوکی بودش

سبزیجاتا نفاخن‌ دیگه، باید کم داد ، بعدش روش اب جوشیده ولرم بده بهش

سوال های مرتبط

مامان مهیار🧒مانیار👶 مامان مهیار🧒مانیار👶 ۱۱ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۳ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۷ ماهگی