۸ پاسخ

به پسر منم داده واسه اشتهااا

نگفت تا کی بهش بدی؟ شنیدم بیشتر از یک ماه نباید داد

عالیه من از ۵ ماهگی پسرم دارم بهش میدم دکترش گفت بده اصلا اشگال نداره خیلی هم‌خوب هم اشتها اور هم سیستم ایمنی بدن قوی میکنه

اشتها،اسهال،سیستم ایمنی،رشد قد و مو

سیستم ایمنی بدن بالا میبره زیادیش برا اسهال خوبه اسهال بودن بندمیاره اشتهااوره

واسه اشتهاس

سیستم ایمنی بدن بالا میبره زیادیش برا اسهال خوبه اسهال بودن بندمیاره اشتهااوره

برا اشتها

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین هفته بیستم بارداری