۶ پاسخ

ان شاالله خدا سلامتی بده. دخترم نمیزاره موهاشو ببندممم یا‌ گیره بزنم بعد موهاشم فرفریه

وای خدا گیره هاشو😍😍

برای بینیش قطره بگیر بزن

دقیقا عین پسر من مریض بود انقد گریه می‌کرد بینی‌اش کیپ بود

امین انشاللهه زودی خوب میشههه موهاشووووو

خیلی مریضی بده من و‌پسرم یه هفته س درگیریم پسرم سرفه خلطی داره و بینیش پره بچم هلاک میشه شب تا صبح نمیتونه بخوابه با فینگیر نمیذاره تمیز کنم

سوال های مرتبط