بچه های شما هم لقمه ی اول رو تف میکنن؟😐😐😐

تصویر
۹ پاسخ

بچه‌ی من مزه میکنه اگه خوشش بیاد دهنشو باز میکنه اگه نه دهنشو قفل میکنه🫠

دختر من عق میزنه بعد اوکی میشه

دختر من کلا تف میکنه 😂

بعله🥴

نه از قاشق سوم به بعد دیگ سخت میخوره😅

لقمه اول رو با اکراه میخوره

ارههه دختر منم همین

مث بچه من پیشونی بلنده😍🥹
برا من اصلا غذا نمیخوره

وای ارهههه

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان علی کوچولو 🧸❤️ مامان علی کوچولو 🧸❤️ ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری