خانما بچه های شما هم کم جیش میکنن؟؟

۱۰ پاسخ

نه جیشش خوبه

اره پسر منم خیلی کم شده آب هم بهش میدم ولی بازم کم

بدنش کم اب باید بهش اب بدی روزی ۳۰ سی سی بده

دخترمن یه روزایی زیاد پوشک خیس میکنه درحد۵تا۶تا یه روزایی ام ن
فک کنم کم اب یا شیربخورن اینجوری میشه با هروعده غذاش بهش اب بده

کمتر از قبل شده همش سعی میکنم اب بیشتر بدم

آب زیاد بده هوا گرمه فقط شیر عطش و رفع نمیکنه

از صبح تا اخرشب چندتا پوشک تقریبا خیس داره؟

از منم چند روز خیلی کم شده نگرانم

ن شاید اب بدنش کم شده زود ب زود شیر بده

اره منم کم جیش میکنه البته هیچیم نمیخوره

سوال های مرتبط