۱۸ پاسخ

بچه هایی ک ۱۴۰۵ ب دنیا بیان میدن

نگفته بچه هایی که ۴۰۵ به دنیا میان میده گفته از سال ۴۰۵ به مادرانی که بچه زیر دوسال دارن تعلق میگیره شما بچه شش ماهه دارین برات از فروردین واریز میشه

واس شما نیست که

مگه بارداری؟
گفته بچهایی که از ۴۰۵ به بعدبدنیا میان براشون واریزمیشه

بچه من ۷ سالشه ده بار از صبح فرستادن

عجب😄😄😄

برای شوهرم اومده بود🤣🤣🤣🤣

پول دو بسته پوشک نیست

پیامو براهمه فرستادن

ب حساب سرپرست خانوار میره یعنی پدر کارت یارانه

چقدم زیاده

ی زایمانمون نشه🤣🤣🤣

وعده اینکه بزایین براتون دوتومن واریز میشه..برا منم اومدع

به این نمیدن الان حامله ای ؟؟

ای وای حواسم نبود ینی برا من نیست؟من بچم شش ماهشه

برای مادر ک باردار هست میدن

بارداری آیا؟

برا بچه های زیر دوسال هست

سوال های مرتبط

مامان ارسلان و آرمان مامان ارسلان و آرمان ۱۵ ماهگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۳ سالگی