۵ پاسخ

چون شیرخشکیه اره اشکال نداره کلا شیرخشک زودتر میگن بگیرینم خیلیم بخورن برا کلیه هاشون بده. ولی بهش شبی ی لیوان شیر پاستوریزه بده . ۲٠ ماهم دیگه بزرگ

از شیر نگیر
شیر پاستوریزه بده بهش
من از بعد واکسن ۱۸ ماهگی دیگه شیر خشک ندادم

حداقل تا ۲۲ بده

عزیزم وزنش چنده؟
اخه پسر منم اضافه وزن داره از نوزادی
من هرموقع بردمش برای مراقبت بهداشت گفتن وزنش بالا نموداره اضافه وزن داره
ولی اصلا ب حرفشون گوش ندادم
چون بچه دندون درمیاره باز لاغر تر میشه
راه میوفته لاغر تر میشه
از شیر میگیره بازم لاغر میشه
هر چی الان وزن بگیرن خوبه
بچه من کلا میگفت جزء بچه های درشته

بنظرم تا دوسال بده
من ک تا دوسالگیش میدم

سوال های مرتبط