۱۰ پاسخ

خیلی کمه عزیزم اقدام کن

برا من ۱۲ بود دکتر گف کمه😐
آب خیلی زیاد بخور
حتما با دکترت در میون بزار این مساله رو

عب نداره کم بشه نزدیک زایمان چرا میترسی

هم مایع کمه هم وزنش

چرا میترسی عزیزم خداتوشکر کن الان کم شده ن زود تر
ایشالا به سلامتی زایمان کنی
بله کامله از ماه هشت به بعد کامل میشه که الان شما تو ۹ ماهی

اره عزیزم باید ختم بارداری بهت بدن مایع دور جنین کمه

اره مایعات زیاد مصرف کن

نوشته ۳ سانت
فکر کنم نرمالش بین ۱۰ تا ۲۰

عزیزم بچت الان کامله دیگه
برو دکتر ختم میده احتمالا

برا من ۶ بود گفتن ۵ باشه ختم میدیم

نوشته کمتر از حد نرماله دیگه یعنی کم شده

سوال های مرتبط

مامان هاوین مامان هاوین ۱۱ ماهگی
مامان علی مامان علی روزهای ابتدایی تولد