اره فکر کنم وزنم و میبره بالا من ساعت ۶ عصر میخورم همیشه بعدشم دکتر گفته که بخورم اگه نمیخوردم فکر نمیکنم زیاد چاق بشم وزنم خوبه دکتر که چیزی نمیگه اگه زیاد باش که قطع میکنه
متاسفانه بله و زیاد هم میبره یک روز د میان بخورید
نه اشتها آوره شبا بخور که بعدش بخوابی مجبور نشی هی بخوری
آره عزیزم
اشتها رو زیاد میکنه وقتی هم که پرخوری کنی وزن میره بالا دیگه
اگه دوست نداری وزنت بره بالا ولی بچت رشدش خوب بشه شبا موقع خواب بخور
آره باعث افزایش اشتها میشه وزن میره بالا من چون تیروئید کم کار بارداری دارم دکتر نداد بهم تاالان ۳کیلو کلا اضافه کردم
برای منکه نبرده فلن
وزن جنین رو هم میبره بالا
بله اشتهات باهاش باز میشه
اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.