ناهار گل پسری🍲🍚

#فرزند پروری #پوشک#غذا

تصویر
۱۱ پاسخ

خوشبحال اونایی که میگن کم‌نیس!!!!
بچه من دو قاشق هم‌نمیخوره😤😂

نوش جونش
دیدم مامانا نوشتن کم نیست😆😆
دختر من نصف اینم زوری میخوره شایدم از نصف کمتر

جدیدا کراشم قرمه سبزیه بد جور

هر کس‌ نسبت ب اشتهای بچش میگه کمه یا زیاده😂
واسه ما کمه پسر من دوبرابر این برنج رو‌میخوره
ولی لاغرم هست

نوش جان وای هوس قورمه سبزی کردم ولی حس پختنش نیست
برم بندازم گردن مامان یا مادر شوهر 🤭

نوش جون دختره منم همین و میخوره شاید کمتر ما کرفس داشتیم

اااا چه جالب ناهار ماهم قرمه بود

با این مقدار سیر میشه؟ من دو برابر بهش میدم. البته باید لوبیاها رو کامل له کنم براش وگرنه نمیخوره

منم قرمه داشتم با برنج
ولی کم نیست ؟

نوش جان مام قرمه داشتیم امروز

نوش جان ماهم قرمه داریم دخترم خوابه

سوال های مرتبط

مامان دیار و تو دلی🤰 مامان دیار و تو دلی🤰 ۲ سالگی
مامان کارن🧒🏻🧿 مامان کارن🧒🏻🧿 ۲ سالگی