خانما ترشی کلم قرمز خودم درست کردم بخورم ضرر داره🥲

۷ پاسخ

بخور

بخور ضرر نداره ک

هرچیزی به اندازش خوبه عزیزم
بخور نوش جونتتت

ضرر نداره ولی کلم بچه رو زشت میکنه سعی کن خیلی نخوری

نه بابا

من همه مدل ترشی تا الان خوردم

چجور تااین هفته نخوردی من عاشق ترشی ام هرمدلشو بگی خوردم 🤣شاید خیلی بخوری نفخ بیاری
بخور نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان ایلیا کوچولو مامان ایلیا کوچولو ۴ ماهگی
مامان مهیاس مامان مهیاس ۱۲ ماهگی
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۴ ماهگی