۱۰ پاسخ

آره عزیزم میشه اوله ده ماه در واقع

بله عزیزم ۳۸ هفته و ۴ روز نه ماه تموم میشه

اره معمولا ۹ ماه تموم زایمان میشی ولی باز شرایط فرق داره یه وقتا

۳۸ هفته به بعد

تا زمان 38 هفته مراعات کن بعد اون ورزش کن تا به خوبی بدنیا بیاد انشالله

بستگی به شرایطت داره ممکنه کیسه آب پاره بشه یا درد هات شروع بشن زودتر زایمان کنی

بله معمولا ۳۶ رو کامل کنی دیگه بچه کامله.طبیعی معمولا ۴۰ هفته
سزارین پایان ۳۸هفته

بله، بسلامتی انشاءالله

طبیعی هستی

بله..

سوال های مرتبط

مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی ۱۱ ماهگی
مامان ❤️کارن جون❤️ مامان ❤️کارن جون❤️ ۹ ماهگی
مامان ريماس🖇️🫀ريهام مامان ريماس🖇️🫀ريهام ۱۲ ماهگی
مامان پویان🐣👣 مامان پویان🐣👣 ۱۲ ماهگی