۶ پاسخ

والا قبلا میگفتن برای نوزادای که از فروردین به دنیا بیان کمک هدیس برا شیرخشک و پوشک ربطی هم به دهک نداره ولی الان نمیدونم دیگه چطوریش کردن

مادرانی که از اول فروردین ۱۴۰۵به بعد زایمان کنن بهشون ماهیانه دومیلیون میدن ....ولی کجا اسم بنویسی نمیدونم فک کنم خودشون از طریق ثبت احوال می‌فهمن دیگه و باید واریز کنند مثل طرح یسنا که خودشون واریز میکنن

منم نمیدونم به همه میدن؟؟؟ پول نقده یا مث کالابرگ فقط میشه وسیله خرید

اونایی که زایمان کنن

فکر کنم به کسایی که 405 زایمان میکنن میدن

منم سوالم واقعا

سوال های مرتبط