۱۱ پاسخ

بله همسایه ما هیچ واکسنی رو واسه بچهاش نزد، معتقده کلی عوارض دارن

من نزدم پسرم ۲۴میشه ۱۹ماه بهداشت ما بسته هست تا عید دیگه محبورم ببرم شهر خودمون بژنم

من هنوز نزدم

یه روز قبل جنگ زدم 😐 خداروشکر به موقع زدیم وگرنه الان اسیر میشدیم

بله من نزدم

حتما بزن ، این شرایط معلوم نیست تا کی باشه
منم دقیقا روز شروع جنگ رفتم واکسن و زدم ( قبلش دخترم دو سه هفته مریض بود )، گفتم‌معلوم نیست چی بشه
سختی ش ۲۴ ساعته اول فقط

خواهر من ۱۸رو نزد
همسایه هاش هیچکدومو نمیزدن
مشکلی هم ندارن

نه نزدیم

من نزدم هنوز

یه دوست افغانی داشتم اعتقادی ب واکسن نداشت نزد و بچه ش هم خیلی مریض میشد

فک نکنم ...باید زده بشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه حنایی مامان جوجه حنایی ۲ سالگی