۲ پاسخ

پلارژین هر ۱۲ساعت ۳سی سی
آزیرو هر ۱۲ساعت ۱/۵ سی سی

من اون موقع بچم سرما خورده بود ۵ ماهش بود
پلارژین رو گف هر ۸ ساعت ۱۰ قطره بدم
و ازیتر.. رو هر روز ۳ سی سی بدم

سوال های مرتبط

مامان نویان و نورا مامان نویان و نورا ۱۷ ماهگی
مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۱۰ ماهگی