۸ پاسخ

نه نرماله وزن بچت اهمیت نده

والا ب یکی میگن کمه ب یکی میگن زیاده برا من ۳۲هفته‌و یک‌روز ۱۶۷۷بود میگن دویست سیصد کمه

چی خوردی تپلی شده؟

عزیزم اگه سزارینی ببین تاریخ زایمانت کیه هر هفته ۲۰۰/۲۵۰ گرم به وزن جنین اضافه میشه حساب کن تا اون موقع وزنش چقد میشه

من ۲۷۸۱بود وزنش ۳۴هفته

خطرناک که نیست ولی قندتو چک کن... وزنش ماشالله خوبه عزیزم.. دکترا میگن فقط وزنش خیلی بالا بلشه برای طبیعی اذیت میشین

وزنش خوبه که من ۳۴ رفتم ۲۴۰۰ بود

وزنش خوبه کجاش زیاده

سوال های مرتبط