میگن خیلی خوبه ک یعنی داره به خوبی رشد میکنه مامانا قدیم میگفتن
عزیزم سکسکه عطسه کش وقوس صداهای عجیب غریب چشماشونوچپ میکنن همه طبیعیه همه ی نوزاداهمینن،ولی شیرمیدی حتمااروغشوبگیر من اروغشومیگیرم دوتاهم میزنه پشت بندش شروع میکنه سکسکه نگران اینچیزانباش
عزیزم اتفاقا خوبه داره روده گشاد میکنه و رشد میکنه
چیزیش نیست خیلیم خوبه ینی داره خوب رشد میکنه تپلی شه
نی نی منم سکسکه میکنه خودشم خیلی عصبی میشه گریه میکنه دلم واسش میسوزه
چیزیش نیست
یکی اینکه حتما اروغشو بگیر
ممکن زیاد خورده باشه
ممکن زاویه شیر خوردنش خوب نباشه
اما در کل چیز بدی نیست روده گشاد میکنه
من پسرم بادگلوشو که میزنه سکسکه اش شروع میشه
تند تند آروغشو بگیر تا سکسکه نکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.