۵ پاسخ

۷ لایه شکم و رحم و کیسه آب چیزی نیست بابا

ن بابت داخل کیسه آب زیر ۷ لایه چی میخاد بشه

من ۴روز پیش تو حیاط با شکم خوردم زمین رفتم دکتر گفت تو کیسه آب چیزی نمیشه نترس عزیزم شماهم انشالله چیزی نمیشه

من دستش محکم خورد تو دلم ، ولی شکرخدا رفتم سونو مشکلی نبود ، شماهم رد بده انشاالله چیزی نیست

نه بابا مگه الکیه هیچی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان Kian💙karen مامان Kian💙karen روزهای ابتدایی تولد