من ۴۱ هفته 😂😂😂
۳۸ هفته معمولا زودتره
نه زودتره یک هفته یا ۱۰روز
۳۸ هفته
سلام آره عزیزم من بارداری اولم به خاطر اینکه میخواستم طبیعی زایمان کنم و نشد ۴۰هفته سزارین شدم
چرا حالا 40؟
اونموقع ممکنه بره تو کانال زایمان دیگه سزارین ممکن نیس
40 ک باید طبیعی زایمان کنی اونم با درد زیاد سزارین ک بشی دکترا اذیت میشن
38 هفته
نه عزیزم حوالی ۳۸ ۳۹ هفته برمیدارن بچه رو
نه ۳۸هفته بایدبرداشته بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.