۶ پاسخ

اگه وزنش اکیه و رفلاکسم نداره بزار همون 6

شیش ماهگی اصلا عجله نکن

بهترین زمان بعد از واکسن شیش ماهگی
اول هم با فرنی بعد حریره🤗

بعد از واکسن ۴ ماهگی میشه کم کم شروع کرد

من امروز لیامو برده بودم برا چکاپ ،پرسیدم کی کمکی شروع کنم گف از ٫وسطای ۵ماهکی با سرلاک برنج شروع کن

از الان ها شما میتونید کم کم شروع کنین، لعاب برنج سه روز در حد روزی یک ق بدین بعد کم کم آرد و برنج و حریره و پوره میوه و ... ولی همه چی رو سه روز تست کنین

سوال های مرتبط

مامان رها مامان رها ۷ ماهگی
مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۸ ماهگی
مامان نونو های من🩵🩷 مامان نونو های من🩵🩷 ۱۶ ماهگی
مامان پاییز مامان پاییز ۱۳ ماهگی