دخترم جدیدا خیلی مقاومت میکنه،شیر نمیخوره😢

۹ پاسخ

خو کمکی شروع کنین شاید اونا طعم جدید بخوره

جهش رشدیه

چرا از ۴ ماهگی اینجوری میشن پسر منم همینه

پسرمنم ۱۰روزه سینم‌نمیگیره

پسر منممممم

دقیقا پسر منم همینه

دختر منم دو سه روزه اینجوری شده با گریه شیر سینه رو میزارم دهنش

طبیعیه

پسر منم از ۴ ماهگی این مشکلو داره الآنم همونه

سوال های مرتبط

مامان ایلاف😻🐣🦩 مامان ایلاف😻🐣🦩 ۱۳ ماهگی