سلام خانوما وزن جنینم تو آنومالی ۲۰۶گرمه خوبه؟

۴ پاسخ

اره خوبه از ۱۹۰ گرم به بالا خوبه برای من ۲۲۱ گرم بود

برای منم همینقد بود

اره خوبه

واسه منم یکیش ۲۰۸ بود یکیش ۲۰۰

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🩵Marshmalo مامان 🩵Marshmalo هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان بردیا♥️ مامان بردیا♥️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هایلین 💕🎀 مامان هایلین 💕🎀 هفته بیستم بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 💜ارمیا💜 مامان 💜ارمیا💜 روزهای ابتدایی تولد