۸ پاسخ

درخواست دوستی بده لطفا عزیزم

تو آنومالی وزن جنین رو مینویسن؟

من عزیزم ۱۷هفته و۵روز رفتم ۲۰۸گرم بود وزن جنین

آره عزیزم

دقیق سن بارداریتو بگو عزیزم

نرماله

من از دکتر پرسیدم گفت تو۱۸هفتع بالای دویست باشه خوبه

اره...

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آتلاس مامان آتلاس هفته نوزدهم بارداری
مامان معجزه خدا🩷 مامان معجزه خدا🩷 ۱ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان نی نی کوچولو💗 مامان نی نی کوچولو💗 ۷ ماهگی