مامانای گل وزن بچه توهفته من 379گرم خوبه؟یاکمه؟

۶ پاسخ

برا من ۲۱ هفته و ۶ روز ۴۷۰ بود

من 21هفته و1روزم یعنی وارد6ماه شدم؟

یکم کمه

واینکه شواهدی به نفع فانلینگ مشاهده نشدی یعی چی؟

دکتر چی گف؟؟

کم نیست؟؟؟؟فک کنم باید ۴۰۰ گرم یا ۵۰۰ باشه

سوال های مرتبط

مامان جوجوممد🫀💋 مامان جوجوممد🫀💋 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ارمیاجون مامان ارمیاجون هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم روزهای ابتدایی تولد