سلام مامانا ۲۱ هفته ۴روزم وزن بچه ۴۱۸ بود خوبه یاکمه

۴ پاسخ

از الان نگران وزن نباش ماه اخر بچه وزن خوب میگیره

سونو رفتی؟خوب بود نینی؟

فعلا وزن مهم نیست مهم سلامتیشه 30هفته به بعد وزن میگیره

خوبه برای منم ۴۵۰ بود

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان آرین و آیهان🐥🐣 مامان آرین و آیهان🐥🐣 ۱ ماهگی
مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی