خانما من ۲۱ هفته و ۵ روزمه وزن جنین ۴۴۰ گرم بود خوبه؟🥲

۹ پاسخ

منم همین بودم گفت خوبه 21 هفته 6 روز 470

عالی بعدشم بچه از ۲۷هفته رشدش بیشتر میشه

خوبه عزیزم من ۲۳ هفته و سه روز ۶۰۰ گرم بود انشاالله که بسلامتی

این کمکت میکنه

تصویر

اره منم یبار 21هفته 2دو رفتم
410بود

اره عزیزم من ۴۵۰ گرم بودم گفت مدیوم سایز هست نه کوچیکه و نه بزرگ چیزی که ما دنبالشیم

اره عزیزم‌خوبه

جنین ماه های آخر وزن میگیره

بیین کم باشه دکترت و دکتر سونو میگه اصلا نگران وزن جنین نباشین

سوال های مرتبط

مامان آراکو مامان آراکو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق💙 مامان فندوق💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی