دوستان وزن جنین پایانِ ۲۲ هفته ۴۴۲ گرم خوبه یا کمه؟🥲

۷ پاسخ

آره کاملا نرمال و خوبه. وزن بچه از هفته های بالاتر رشد تصاعدی داره. یهو زیاد میشه

خوبه به نظرم

تصویر

خوبه وزن از هفته ۲۸ به بعد زیاد میشه و رشد انفجاری جنین شروع میشه الان شما نرمالی عزیزم

تصویر

اره دکتر منم گفت الان وزن جنین برامون مهم نیست اونقدر

اشکال نداره هرچی کم و زیاد باشه از هفته ۳۰ ب بعد یهو رشد میکنه

وزن از ۲۸ هفته تازه بچه میگیره فدات

رفتی سونو دادی مگه آنومالی نرفته بودی

سوال های مرتبط

مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی ۸ ماهگی
مامان حلما کوچولو🩷 مامان حلما کوچولو🩷 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آقاسامیار🫀 مامان آقاسامیار🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهان طلا🩷🎀 مامان نیهان طلا🩷🎀 ۹ ماهگی