بستنی واسه وزن نینی خوبه؟؟

۴ پاسخ

بستنی یخی یا هم شیری کدومش خوبه

منم روزی دوتا میخورم البته قند ندارم و لب مرز هم نبود
بیشتر وقتا قند روی بستنی رو نگاه میکنم اونی که کمتر باشه رو میخورم

اگر قند بارداری نداشته باشین، بله خوبه

آرع..

سوال های مرتبط

مامان دلین🩷 مامان دلین🩷 ۲ ماهگی
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی
مامان فرزین کوچولو مامان فرزین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان إلارز🍒 مامان إلارز🍒 ۱ ماهگی