۱۰ پاسخ

الان زوده واسه وزن گیری،قند زیاد تو بارداری خیلی خطر ناکه

قند بستنی زیاده، چیزای دیگه هم هست برای وزن گیری بچه که مقوی باشه. اینجوری هم خودت اضافه وزن میگیری هم ممکنه دیابت بارداری بگیری.

وزن بچه سه ماه آخره فک کنم...الان قندش مضره فک کنم هفته ای یبار خوبه

از هفته ۲۸ به بعد نه از الان الان قند بارداری میگیری

قندش بالاس.هر روز نخور.وزن بچه از ۱۹ هفتگی نیس

من روزی سه تام شده که میخورم😐🤦‍♀️

نخور قند میگیری از الان واسه وزن خیلی زوده
الان باید پروتئین و ویتامین و غذاهای مقوی بخوری چون بچت در حال وزن گیری نیس در حال ساخت اعضای بدنشه😁

خودت داری میگی خوبه
باز میگی مشکل نداره😐

عزیزم تا اخر بارداریت دیابت میگیری بچه از ۲۸هفته رشد میکنه وزنش شدت میگیره من دوباره تو بارداریم بستنی خوردم عذاب وجدان ولم‌نکرده

ماه اخر باید بخوری نه از الان

سوال های مرتبط