هیچی نزن پودرم خیلی ضررداره ها من ک صبح ب صبح میبرم دم سینک با دستم اب میزنم خوب میشه یا تند تند حمامش کن
من روغن بچه میزنم
عکس دخترتو به دخترم نشون دادم انقد با ذوق میخندید😂🥰
اخ🥹🥹🥹قربون اون صورت مثل ماهش😍😍
پودر نزن سرطان زاست اونم زیر گردن خیلی خطرناکه
کرم اوره ثمین عالیه
مهم نیست قرمز باشه
روزی یه بار پد سکه ای خیس کن بمال دور گردنش تا عرق سوز نشه فقط
واسه دختر منم همین میشه دکتر گفت کالاندولا بزن میزنم خیلی بهتر شده
برای دختر من فقط سودو کرم جوابه ،به ده دقیقه نرسیده خوب میشه
من یه روز کالاندولا میزنم بعد پاک میکنم پودر میزنم ک نشه
من میشورم برا بچه من شستن فقط جوابه
هردوسه روز ک میبرم حمام روزی دوسه بارم دستم خیس میکنم میکشم زیر گلوش و بعد خشک میکنم
کرم محافظ پای بچه IROX، صورتیه بزنید خوب میشه
حتما شیر میریزه قرمز میشه؟
کالاندولام امتحان کن
پودر بچه که خطر داره برای ریه هاشون
زینک بزن خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.