۵ پاسخ

بی بی برن

عزیزم ازداروخانه کرم اورین۵ درصد دکتر به پسرم داد عالیه برای قرمزی هرقسمت ازبدن و اینکه برای جلوگیری از قرمزشدن پودربچه بزن عالیه فقط مستقیم نزن اول بریز رو دستت بعد بادستت بزن

کلا کرم اردن خوبه

پماد ان ان....و تتراسایکین بی نظیره

کرم روغن کبد ماهی اردن بگیر زیر۲۰۰نومنه‌ ولی به هرجای نی نی بزنی خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان آیهان کوچولو 🥰 مامان آیهان کوچولو 🥰 ۱۲ ماهگی