۴ پاسخ

شاید برا سنشه منم همین مشکلو دارم

بچه منم همینه . کنترلم ازدست میدم میزنمش .آخه خیلی جیغ بد میزنه سر درد میگیرم

مشکل مام همینه

دخترمنم همینه عزیزم اقتضای سنشونه اگ از بقیه هم بپرسی همینو میگن طبیعیه معمولا ماهایی ک تک فرزند داریم همینن

سوال های مرتبط