۱۱ پاسخ

پسر من همه چی میگ بجز مامان🤭🤣

🥹🥹🥹🥹
اوخدا

ای جونم بهترین حس دنیاس😍

عزیزم😍

وای ننه کپییییی🥹😍

دختر من اول اسممو گفت 😂😂😂 هی داد میزنه ددللل

ای خدا چه حس قشنگیه🥹🥰

مبارکه پسر منم موقع گریه کردن مامان میگه ولی در کل روز بابا میگه همش

مبارک باشه عزیزم🥰من سه تا بچه دارم هر سه تاشون اول گفتن مامان بعد بابا و کلمه های دیگه

دختر من بهم میگه مام😂

منم خیلی دوس دارم بگه مامان...بچه من فقط میگه بابا😑🥴🤐

سوال های مرتبط