عشقم بهتر نیست با غذاهای مقوی وزن بگیره تا پودر؟
بیشتر غذا بخور من درحال پوکیدن بودم بازم میخوردم بیشتر هم گوشت بود تا مرغ
میوه هم هرروز همه نوع خوردم
مغزیجات خیلی کم خوردم چون دلم نمیکشید
ولی گوشت خیلی مهمه
من که همیشه دکترم ذوق میکرد میگفت تپلو هست
حیف که نینی برای اومدن عجله داره نمیتونه تا ۳۹هفته صبر کنه وگرنه تا چهار کیلو میرسید
یکشنبه سزارین میشم🫠🫠
وزنش خوبه ولی میخوای تپل شه اینا رو بخور
شیر برنج
فرنی
شیر و خرما و پودر سنجد میکس کن بخور
حلیم هفته ای دوبار
هفته ای دوبارعدسی یا خوراک لوبیا بخور
بستنی وانیلی
بادام درختی و گردو
کره بادوم زمینی
روزی یبارم تخم مرغ ابپز بخور
همینا رو انجام بده ببین چقدر تپل مپل میشه بچت الکی پودر نخور فقط خودتو چاق میکنه تا پروتیین کافی نخوری بچه خوب وزن نمیگیره
وزنش که خوبه. منم دقیقا همین بود دکترم خیلی راضی بود
دکترت بنویسه که خوبه ولی اگه خودت هم خردی عیبی نداره اصلا ضرر نداره
آره عزیزم بدون نسخه هم میشه خرید
بخور ۱ بار در روز چیزی نیست
من ۲۸هفته ۱۸۰۰ بود
حتما از دکترت بپزس بعد
وزنش ک خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.