منم فردا میخام برم سنو ببینم چنده
من خوب بود موریشم اول گرفتم دوسنداشتم کاکائوییش بهتر بود
موزی باز بهتره
منم میخوام بگیرم
فقط امیدوارم وزن خودمو زیاد بالا نبره
البته دکترم گف لازم نداری من خودم میخوام بگیرم
من استفاده کردم
هنوز به سونو وزن نرسیدم ولی وزن خودم زیاد شد دکترم گفت فعلا نخورم
طعم کاکایویی من خوردم ولی تو گهواره بیشتریا خوشش نمیاد میگن موزی یا وانیلی خوشمزهست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.