۹ پاسخ

ببین بزا من تو هفته ۳۱ ۱۷۰۰ بود الان ۱۹۵۰ خیلی کم رشد کرده کلا وزن بچه بالا پایین میشع .حالا ب من هیچی نداد گفت ماه آخر وزن گیریه

سلام عزیزم دکتر چه پیشنهادی به شما دادن؟چون منم وزن بچه ام کمه.

عزیزم من هفته ی ۳۲ بارداری وزن ۱۶۰۰ بود دکتر گفت هر هفته ان اس تی و داپلر بده که اگر خون رسانی کم هست قطع بارداری بزنیم.اگر خون رسانیت خوبه تو فکر وزن نباش به وزن نیست.

منم عزیزم گفت وزن بچت خیلی کمه فقط لیدی میل میگن خیلی خوبه

نگران نباش عزیزم بچه تو ماه نهم اوج وزن گیریشه دختر عموم رفته بود سونو اینقد وزن بچش کم بود دکتر بهش گفته بود بچت سوتغذیه داره اومد خونه هر روز یه بستنی و گوشت کبابی میخورد تو ۳۸ هفته که زایمان کرد بچش ۳۲۰۰ شده بود

گهواره زده۱۷۰۰گرم تواین هفته

نگران نباش تا یکی پو هفته اختلاف طبیعیه

من که تجربشو ندارم ولی لیدی میل کمک میکنه استفاده کن
و حتما مغزیجات و سبزیجات و عدس و لوبیا و.... تو وعده های غذاییت بزار
گوشت کبابی بخور

خودم۳۱هفتمه

سوال های مرتبط